Monday, 13 March 2017

السلام علیکم

الحمد للہ رب العالمین و الصلوۃ والسلام علی رسولہ الکریم و علی آلہ و اصحابہ و الصدیقین و الشھداء والصالحین والعاقبۃ للمتقین۔
اما بعد فأعوذ باللہ من الشیطان الرجیم۔ بسم اللہ الرحمٰن الرحیم۔
إِنَّ الدِّينَ عِندَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ ۗ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْعِلْمُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ ۗ وَمَن يَكْفُرْ بِآيَاتِ اللَّهِ فَإِنَّ اللَّهَ سَرِيعُ الْحِسَابِ۔ (آل عمران 3:19)
Lo! religion with Allah (is) the Surrender (to His Will and Guidance). Those who (formerly) received the Scripture differed only after knowledge came unto them, through transgression among themselves. Whoso disbelieveth the revelations of Allah (will find that) lo! Allah is swift at reckoning.    
اللہ کے نزدیک دین صرف اسلام ہے اس دین سے ہٹ کر جو مختلف طریقے اُن لوگوں نے اختیار کیے، جنہیں کتاب دی گئی تھی، اُن کے اِس طرز عمل کی کوئی وجہ اس کے سوا نہ تھی کہ انہوں نے علم آ جانے کے بعد آپس میں ایک دوسرے پر زیادتی کرنے کے لیے ایسا کیا اور جو کوئی اللہ کے احکام و ہدایات کی اطاعت سے انکار کر دے، اللہ کو اس سے حساب لیتے کچھ دیر نہیں لگتی ہے۔
قارئین کرام۔ السلام علیکم۔
اللہ پاک نے اس دنیا کو پیدا فرمایا، پھر اس میں زندگی گزارنے کے لیے دین اسلام کو منتخب فرمایا، زندگی کے ہر شعبے سے متعلق راہنمائی مہیا کی اور تمام انسانوں کی فلاح اسی دین پر حسب توفیق عمل کرنے میں رکھ دی۔ دین اسلام کا اپنی زندگی پر نفاذ اور اس کا پیغام سب تک پہنچانا ہر مومن کی ذمہ داری ہے۔
المیہ یہ ہے کہ آج مسلمان کفار کی محنت اور مسلمانوں کی  غفلت کے باعث ایمان کی اس قیمتی متاع حیات سے دور ہوتے جا رہے ہیں۔ حالت یہ ہو چکی ہے کہ اکثر مسلمانوں کے اذہان میں زندگی کا مقصد ہی واضح نہیں نتیجتاً اکثریت دنیا کے پیچھے لگ کر اس اور کی رنگینیوں میں سکون کی متلاشی ہے۔ جس سے نہ تو سکون ملتا ہے، نہ زندگی کا مقصد حاصل ہو پاتا ہے اور بالآخر شیطان کے چنگل میں پھنس کر اور آخرت کی بربادی کا سامان لے کر کسمپرسی کی حالت میں دنیا سے رخصت ہوتے ہیں۔
اللہ پاک کے فضل و کرم اور توفیق سے آج مورخہ 13 مارچ 2017 بروز سوموار یہ بلاگ شروع کیا جا رہا ہے۔ ارادہ ہے کہ عامۃ الناس اور مسلمانوں کے لیے قرآن کریم کی آیات، احادیث مبارکہ اور دین اسلام کی روشنی میں زندگی کی حقیقت اور اس کے مختلف شعبوں سے متعلق راہنمائی پر مشتمل اہل علم کے منتخب اور اصلاحی مضامین، نقلی اور عقلی دلائل کے ساتھ مہیا کیے جائیں تاکہ زندگی کی حقیقت سمجھنے سمجھانے میں آسانی ہو، ایمان مضبوط ہو، زندگی اللہ پاک کے بتائے طریقوں کے مطابق گزارنے کی تحریک، راہنمائی اور حوصلہ حاصل ہوتا رہے۔ نتیجتاً سکون قلب اور ایمان  کے ساتھ خاتمہ نصیب ہو۔
اللہ پاک مجھے اور سب کو سمجھنے اور عمل کی توفیق عطا فرمائیں اور اس کام کو ہمارے لیے صدقہ جاریہ بنائیں۔ آمین۔